четвер, 10 серпня 2023 р.

Як збільшити відвідуваність веб-сайту

 Якщо у вас є онлайн-бізнес або власний блог, ви хочете, щоб його відвідували люди, інакше це просто вміст і зображення, які плавають в Інтернеті. Якщо ви хочете досягти успіху в Інтернеті, вам потрібен трафік, і його багато. Трафік означає більше потенційних клієнтів, більше потенційних клієнтів означає більше продажів, а більше продажів означає більше грошей. Мета кожного інтернет-маркетолога полягає в тому, щоб збільшити обсяг трафіку на своєму веб-сайті, але іноді це може бути дуже важко.

Ви повинні пам’ятати, що високий трафік не обов’язково означає більший прибуток. Цільовий трафік – це те, над чим вам дійсно слід працювати, оскільки саме це забезпечить кращу рентабельність інвестиційі розмови. Ми всі хочемо, щоб наш вміст читали та приносили рентабельність інвестицій, але навіть якщо ви все робите правильно, ваш трафік може не зростати. Нехай це не знеохочує вас, адже завжди є речі, які ви можете покращити у своїй стратегії, і нові тактики, які ви можете спробувати.

трафік



На цьому етапі я хотів би детальніше розповісти про різні типи трафіку та про те, звідки він походить. В основному існує шість типів трафіку, і це те, що в аналітиці Google називається «каналами».

Види відвідуваності сайту

1. Звичайний пошук – це те, що зазвичай надходить від пошукових систем, таких як Google або Bing. Цей тип трафіку ви отримуєте за певним пошуковим терміном. Іншими словами, щоб отримати ці кліки, ваша сторінка повинна мати високий рейтинг за певними ключовими словами. Отже, органічний трафік тісно пов’язаний із SEO.

2. Реферальний трафік – цей вид трафіку також є органічним і під цим я маю на увазі неоплачуваний. Він надходить зі статей і посилань, де згадується ваш сайт. Люди знайшли ваш сайт з іншого сайту, а не з пошукової системи.

3. Оплачений пошук – оплата за клік (PPC). Це не органічний трафік. Я впевнений, що ви вже чули термін «провести кампанію PPC». Це означає, що ви повинні платити щоразу, коли хтось натискає вашу рекламу, і зазвичай ви можете запускати кампанію з таких місць, як Google Adwords і/або Bing. Ви можете отримати цей трафік, лише якщо можете дозволити собі платити за певні ключові слова, які, на вашу думку, мають сенс і можуть залучити трафік на ваш сайт. Дослідження ключових слів є важливим, якщо ви хочете отримати хороші результати.

4. Прямий трафік – відвідування вашого сайту без відомого джерела перенаправлення. Це просто означає, що відвідувачі, які зайшли на ваш веб-сайт за допомогою цього методу, додали ваш сайт у закладки, або є постійними відвідувачами, або просто знають, хто ви. Ці користувачі вводять вашу точну URL-адресу у своєму браузері. Якщо назва вашого бренду дуже популярна, ви можете розраховувати на такий трафік.

5. Соціальна мережа .   Трафік за посиланнями в соціальних мережах, таких як Facebook, Twitter, LinkedIn тощо.

6. Електронна пошта – Трафік, який надходить на ваш веб-сайт, наприклад, з електронних листів, які ви надсилаєте своїм передплатникам. 

Перші 4 (звичайний, платний, прямий і реферальний) насправді є основними каналами трафіку, тоді як соціальні та електронна пошта є додатковими.

Ви можете збільшити трафік свого веб-сайту, витративши трохи грошей на рекламу, як-от рекламу з оплатою за клік (PPC), або створивши кілька кампаній у соціальних мережах. Але ми не будемо говорити про це в цій публікації, натомість ми згадаємо кілька безкоштовних порад, які прості у використанні та можуть допомогти вам збільшити органічний трафік на ваш блог/веб-сайт.

Безкоштовні способи збільшити свій органічний трафік

1# Створюйте якісний контент

Писати та публікувати дуже цінний вміст так часто, як ви можете, є абсолютно життєво важливим. Якість дуже важлива, але кількість також важлива, якщо ви хочете збільшити трафік. Створюючи багато якісних статей, ви створюєте більше можливостей для людей знайти ваш веб-сайт. Крім того, якщо ви часто публікуєте, рейтинг вашої сторінки покращиться, оскільки Google цінує послідовність і свіжі якісні публікації. Не просто пишіть публікації, пов’язані з продуктами/послугами, які ви рекламуєте, але також пишіть про теми, які стосуються вашої ніші, і ваша аудиторія вважатиме їх корисними. Дописи хорошої якості також частіше поширюються в соціальних мережах і, отже, залучають більше органічного трафіку на ваш веб-сайт.

2# Оптимізуйте свої метатеги

Необхідно оптимізувати кожну публікацію в блозі. Мета -заголовок і мета-опис – це те, на чому ви повинні зосередитися, оскільки вони впливають на рейтинг вашої сторінки. Вони обидва помітні людям, а не лише пошуковим системам, і якщо ви використовуєте їх правильно, ви можете виділитися серед решти конкурентів і збільшити трафік. Для свого тегу заголовка спробуйте використовувати ключові слова з довгим хвостом , які, на вашу думку, шукає ваша аудиторія, і для метаописустворіть цікавий невеликий підсумок допису в блозі, який приверне увагу людей, щоб вони перейшли на ваш сайт через пошукову систему. Нехай ваш метаопис не перевищує 160 символів, оскільки решта буде скорочено, що зазвичай справляє погане враження та може відбити бажання деяких читачів клацати ваш веб-сайт.

Мета-теги ключових слів більше не вважаються важливими для SEO і зовсім не допоможуть. Тож не витрачайте на них час. Багато людей покладаються виключно на SEO, щоб генерувати трафік для свого веб-сайту, і вважають, що якщо вони дізнаються все про це, вони охоплені. Це неправильно, і ви не повинні дотримуватися такого способу мислення. Натомість вам слід урізноманітнити трафік, який надходить на ваш сайт, і використовувати різноманітні стратегії для максимізації результатів.

SEO трафік

 3# Внутрішні посилання

Якщо ви опублікували пристойну кількість публікацій, ви можете посилатися на них, спрямовуючи своїх читачів до більш релевантного вмісту, що може сприяти кращому досвіду для вашої аудиторії. Роблячи це, ви можете збільшити кількість часу, який ваші відвідувачі проводять на вашому сайті, і це може допомогти підвищити рейтинг вашого пошуку. Створення посилань, які вказують на ваш веб-сайт, може допомогти в оптимізації пошукових систем. Однак не використовуйте занадто багато внутрішніх посилань, тому що це може виглядати як спам, наприклад, у дописі на 1000 слів достатньо 5-10 внутрішніх посилань.

4# Використовуйте соціальні мережі

Спробуйте скористатися всіма перевагами соціальних мереж. Сьогодні більше людей, ніж будь-коли раніше, користується соціальними мережами, особливо серед молодого покоління. Twitter, Facebook, Google+, Pinterest, StumbleUpon, YouTube ,і LinkedIn вважаються найкращими за трафіком. Діліться своїм вмістом у всіх із них і взаємодійте з групами та спільнотами, пов’язаними з вашим бізнесом. Вставляйте посилання, які ведуть на ваш сайт, в описах фотографій і в коментарях, коли це доречно, намагайтеся бути корисними та будувати відносини з іншими експертами у вашій ніші. Крім того, не купуйте підписників або лайків, оскільки це може призвести до штрафів, особливо у Facebook. Створіть стратегію того, чого ви хочете досягти, і витратите деякий час на те, щоб зрозуміти, як працює кожна платформа. Оголошуйте своє ім’я та створюйте свою присутність.

Трафік соціальних мереж

5# Гостьове ведення блогу

Гостьова публікація є одним із найкращих способів залучити трафік на ваш веб-сайт. Визначте найкращі сайти у вашій ніші, які отримують масу трафіку, і переконайтеся, що значна частина цього трафіку припадає на вашу цільову аудиторію . Не витрачайте час на низькоякісні сайти лише тому, що вони легко приймають ваші гостьові повідомлення, тому що ви не побачите значного зростання трафіку, і врешті-решт ви можете розчаруватися. Крім того, не розміщуйте гостьові публікації лише за посиланнями, оскільки це не тільки непродуктивно, але Google може вас покарати за надмірне створення посилань.

Ви можете знайти провідні авторитетні сайти у своїй ніші, просто знайшовши їх у Google, просто введіть «ваша ніша» + «гостьова публікація». Написання для авторитетного сайту може допомогти вам утвердитися як експерт у своїй галузі та створити свою репутацію як ніщо інше. Не очікуйте, що побачите результати одразу, оскільки розміщення гостьових повідомлень — це справді довгострокова стратегія, і вам доведеться регулярно публікувати значну їх кількість, щоб збільшити трафік. Пишіть якісні дописи, які будуть цінними для читачів цього сайту, якщо ви хочете виділитися, і точно дотримуйтесь їхніх редакційних вказівок. Крім того, пам’ятайте, що якщо вам відмовили на сайті, це лише частина гри, ви можете звернутися до них пізніше з новою та кращою ідеєю.

6# Довгі ключові слова

З популярними ключовими словами дуже важко конкурувати, оскільки авторитетні сайти у вашій ніші вже використовували їх. Натомість спробуйте вибрати більш конкретні та не такі поширені ключові слова, щоб мати можливість виділитися серед конкурентів. Довгі ключові слова набагато менш конкурентоспроможні, і вони можуть значно збільшити пошуковий трафік. Пошукові системи вважатимуть вас експертом у цій конкретній темі, і ваш вміст з часом буде займати вищі позиції. Націлювання на довгі ключові слова також може допомогти вам збільшити кількість конверсій. Це проста стратегія для використання, особливо якщо ви тільки починаєте свою онлайн-мандрівку, і не потрібно багато часу, перш ніж ви побачите результати.

7# Коментуйте блоги

Коментування сайтів або блогів інших людей у ​​вашій ніші може бути чудовим способом залучити більше трафіку на ваш сайт. Намагайтеся залишати коментарі на сайтах, які вже популярні та стосуються вашої галузі. Не залишайте коментарів на веб-сайтах, які не стосуються вашої ніші, оскільки ваші результати будуть поганими. Пам’ятайте, що цільовий трафік краще перетворюється. Крім того, важливо залишати цікаві коментарі, які додають цінності обговоренню, адже ви хочете, щоб люди читали ваші коментарі. Якщо ваші коментарі є загальними та не містять нічого конкретного про цю публікацію в блозі, люди їх не читатимуть. Тому завжди уважно читайте статтю, яку коментуєте, і ніколи не розсилайте спам. Ця техніка може допомогти вам зробити собі ім’я, звісно, ​​припускаючи, що ваші коментарі є проникливими та залучать більше трафіку рефералів на ваш власний сайт.

Використовуйте своє справжнє ім’я замість назви компанії, щоб не виглядало, ніби ви просто намагаєтесь просувати свій блог. Крім того, спробуйте використовувати зображення свого обличчя як аватар, якщо ви хочете виглядати більш особистим і гідним довіри, щоб люди натискали ваше ім’я та переходили на ваш сайт.

8# Вчіться на своїх показниках

Використовуйте такі безкоштовні інструменти, як Google Analytics і Google Search Console , щоб відстежувати трафік і збирати цінні дані для свого веб-сайту. За допомогою цих інструментів ви зможете побачити, звідки надходить ваш трафік, як люди поводяться, коли потрапляють на ваш сайт, і за якими ключовими словами вони шукали. Аналізуючи дані, ви зрозумієте, яка з ваших стратегій працює для вас найкраще, а які слід переглянути або повністю відмовитися. Ви також побачите ключові слова, за якими ви оцінюєте рейтинг, і які ключові слова, за якими люди шукають, схожі на ваші. Це дасть вам масу нових ідей для написання та залучить більше читачів.

аналітика Google


Готові розпочати власну справу? Створіть професійний веб-сайт за допомогою Wealthy Affiliate безкоштовно та дізнайтеся все про Інтернет-маркетинг.  


Висновок

За допомогою методів безкоштовного трафіку, згаданих вище, ви можете залучити більше відвідувачів на свій веб-сайт і перестати покладатися лише на SEO. Використовуйте всі різні тактики будь-яким способом (усі разом або кожну окремо) і перевіряйте результати самостійно. Хоча веб-трафік не завжди означає успіх в онлайн-бізнесі, генерування трафіку для вашого веб-сайту є найважливішим завданням, над яким ви постійно працюватимете.

Звичайно, є багато інших стратегій, які ви можете застосувати, і нових, які ви можете спробувати, тому завжди тримайте себе в курсі та ніколи не припиняйте шукати способи покращити свій онлайн-бізнес.

Які ваші улюблені методи генерації трафіку? Поділіться з нами своїми порадами та досвідом. Залиште мені коментар нижче.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар